Jar je ideálne obdobie na renováciu predajne

Niekoho zasiahne chuť na zmenu začiatkom roka, iného si to počká do jari. Veď jar, to je znovuzrodenie prírody, a tak sa aj v nás môže ozvať túžba zrenovovať predajňu tak, aby spĺňala naše očakávania a pritiahla pozornosť zákazníka.

Jar je ideálne obdobie na renováciu predajne
Jar je ideálne obdobie na renováciu predajne (zdroj: pixabay.com)

Nech vaša predajňa rozkvitne novým štýlom vybavenia

Keď máme dobrú predstavivosť, vieme aj z malej kôpky úspor vyčarovať veľké veci. Stačí sa zamerať na podstatné veci. Začnime od seba. Ak vieme, čo očakávame od poctivého predajcu, to isté očakávajú zákazníci aj od nás. Nebude to len kvalitný tovar, priaznivé ceny či profesionálny prístup pri predaji či riešení reklamácií. Len čo vojdeme do predajne, mal by sa nás zmocniť pocit, že o nás bude dobre postarané. Príjemná vôňa, hudba či milý úsmev predavača robí svoje, avšak aj to, že máme v predajni dostatok miesta na rozhliadnutie alebo prechod uličkami.

Preto pri renovácii predajne myslite v prvom rade na to, aby sa zákazník necítil obkľúčený množstvom regálov a vešiakov, ale naopak mal priestor pre voľný pohyb i svoje myšlienky. Moderné predajňové regály a police sa v súčasnosti dajú navrhnúť tak, aby sa na ne zmestilo veľa tovaru, a to navyše prehľadne usporiadaného a bezpečne ukotveného. Pri problémoch s predstavivosťou sú tu architekti, ktorí sa v renovácii alebo zariaďovaní úplne nových predajní naozaj vyznajú. Poradia pri výbere materiálov, farieb i variantov vybavenia do predajní, stačí za nimi prísť s aspoň malou predstavou o konečnom efekte.

Jarné upratovanie aj v predajni

S nástupom jari sa nám neodmysliteľne spája i pojem jarné upratovanie. Pozná to každý – vo veľkom sa umývajú okná, utierajú sa nedostupné alebo inokedy prehliadané úseky domácnosti, triedi sa oblečenie či špajzy, aby vzniklo nové miesto pre nové veci a nás zahrial dobrý pocit na duši. A tak to má byť aj v našej predajni. Vniesť do nej nový závan, nechať sa unášať novými vidinami úspechu či víziami, ako budeme pokračovať ďalej. Prvým krokom tejto veľkej zmeny môže byť práve aj obyčajná renovácia predajne. Nové podlahy, maľovka, dekorácie, nábytok do predajne, toto všetko vo vás vyvolá pocity, že idete tým správnym smerom – za úspechom v biznise. Nový imidž predajne zaiste ocenia aj vaši zákazníci.

Máte pocit, že vybavenie vašej predajne stratilo na modernosti? Že tovar prezentujete zastaraným spôsobom a vaša konkurencia je míle pred vami? Stačí len vymeniť nemoderné vybavenie, pridať pár efektných výstavných figurín či búst, zlepšiť prehľadnosť vystavovania tovaru využitím rôzneho príslušenstva a doplnkov (vešiakové tyče, koše a košíky na tovar), a výsledok vás prekvapí!

Komerčný článok